sâmbătă, 10 august 2013

Salata cu vinete la gratar


Pot sa spun cu mana pe inima ca ador vinetele.Salata de vinete simpla sau cu tot felul de adaosuri ( rosii, usturoi, tahini, ghimbir sau maioneza) e preferata mea alaturi de musaca.Acum adaug la preferintele mele si salata asta de vinete la gratar ( am folosit vinete obisnuite si vinete albe) .Simpla, aromata si foarte buna !!!! Acuma ce sa va spun, ca daca aveti branza halloumi, frigeti-o la gratar si folositi-o in loc de telemea. Raiul pe pamant !


INGREDIENTE:
-2 vinete
-6 rosii coapte
-50 g masline negre fara samburi
-50 g masline verzi umplute cu ardei
-2 ramurele de frunze de menta
-50 g branza telemea de oaie sau feta
-75 ml ulei de masline pentru gatit sau ulei de floarea soarelui
ptr.dessing:
-6 linguri de ulei de masliune
-3 linguri otet de vin rosu
-o lingurita oregano uscat
-2-3 catei de usturoi zdrobiti
-sare,piper dupa gust

MOD DE PREPARARE:
1.Taiati vinetele rondele de un deget grosime, presarati-le cu sare si lasati-le la scurs intr-o strecuratoare, timp de 30 de minute
2.Intretimp preparati dressing-ul salatei amestecand intr-un borcan cu capac uleiul, otetul, usturoiul, oregano ,sare,piper dupa gust.Puneti capacul si agitati spre emulsionare, amestecul
3.Ungeti rondelele de vinete pe ambele parti cu ulei si frigeti-le pe gratarul incins, doua minute pe fiecare parte, pana se inmoaie si se ard usor.
4.Asezati vinetele pe o farfurie, sau intr-un bol, stropiti-le cu o parte din dressing, asezati deasupra rosille taiate felii, maslinele si branza telemea sfaramata, adaugati restul de sos si serviti presarata cu menta verde tocata.

Pofta buna!

4 comentarii:

  1. Arata superb, Pansy, sigur am s-o fac si eu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Super combinatie! La mine a fost frenezia vinetelor in ultima vreme si inca n-am terminat :D

    Asa ca e foarte binevenita aceasta reteta!

    Pup Pansy!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Margot draga, la mine frenezia vinetelor e in fiecare vara aproape.Le ador pur si simplu.Iar de terminat nici eu n-am terminat.Tocmai am incercat o reteta pur si simplu geniala !

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...