joi, 18 aprilie 2013

Pui thai cu brocoli



O reteta tailandeza simpla dar gustoasa,Si cum aromele sud-est asiatice fac parte din trendurile culinare alea acestui an, particip cu ea la concursul organizat de Bonduelle si Retete ca la mama :Bonduelle zi de zi Inspirelle- Fii trendy in Bucatarie

INGREDIENTE:
-600 g piept sau pulpe de pui dezosate si fara piele
-400 g brocoli
-2 linguri ulei de susan
-3 linguri ulei de arahide sau floarea sorelui
-5 catei mari de usuturoi taiati fin
-1/2 lingurita de fulgi de arde iuti
-o lingura sos de peste
-2 linguri sos de soia
-1/2 de ceasca de apa
-sare,piper dupa gust
-o lingura de susan usor prajit (eu am folosit susan negru)

MOD DE PREPARARE:

1.Taiati carnea cubulete
2.Incingeti uleiurile (cel de susan si cel de arahide sau floarea soarelui) intr-un wok sau o tigaie mai adanca, adaugati usturoiul feliat si prajiti-l la foc mediu pana se aureste usor (atentie sa nu-l ardeti), apoi adaugati bucatelele de carne si prajiti-le pana se maronesc usor
3.Adaugati fulgii de ardei iute, sosul de peste,sosul de soia si apa si lasati sa fiarba pana ce carnea e patrunsa,aprox 3 minute.
4.Adaugati brocoli, mai fierbeti 2 minute si gata.Eu am fiert brocoli in abur 2 minute, pentru ca am vrut sa ramana verde frumos, apoi l-am adaugat la carne,am amestecat si am stins focul.


5.Se serveste stropit cu cateva picaturi de ulei de susan si presarat cu coriandru sau patrunjel si seminte de susan prajite.
Simplu,aromat si bun!
Pofta buna!

 

3 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...