marți, 10 ianuarie 2012

Salata Blanche

Daca-i cura de detoxifiere luna asta la provocarea Dulce Romanie luna ianuarie, pe blogul Mitinittei,vin si eu cu reteta asta simpla si buna.Acuma putina maioneza nu ne va intoxica prea tare,cred.
Salata asta,o stiu de mult.Ii zice asa din cauza culorii,pentru ca ea iese alba.Fata de cea originala care este cu telina fiarta si piept de pui fiert,eu am adus o mica modificare,folosind telina cruda si pieptul de pui la gratar.
Este mult mai buna asa,dupa parerea mea.De poze imi cer scuze,dar in graba am uitat sa fac si alte poze,poate mai sugestive.

INGREDIENTE :
-o telina medie,cam cat un pumn
-3 mere
-1 ciorchine de strugure negru
-1 piept de pui
-aprox 250 ml maioneza
-3 Lg smantana
-sare,piper

MOD DE PREPARARE :
-se curata telina si se da pe razatoarea mare
-merele se spala bine (eu nu le curat de coaja,voi daca vreti le puteti curata) si se dau pe razatoare
-pieptul de pui se feliaza,se sareaza,se pipereaza si se frige pe gratar,scurt,2 minute pe fiecare parte,sa nu-i uscati prea tare.Dupa ce se racesc,se taie cubulete
-maioneza e suficient cred s-o faceti dintr-un ou.Eu fac mereu maioneza mai multa,asa ca de aia nu stiu exact cantitatea.Deci maioneza se amesteca cu smantana
-intr-un castron se pun legumele rase,carnea maruntita si se adauga maioneza,se amesteca,se potriveste de gust ,iar la sfarsit se adauga boabele de strugure si se amesteca usor sa nu le zdrobiti.
-Gata!
Musafirii vor fi placut surprinsi sa constate ca ceea ce credeau sunt masline,sunt boabe de struguri.
Pofta buna!
-

15 comentarii:

  1. Foarte interesanta,nu am mai auzit de ea si imi plac micile schimbari aduse.

    RăspundețiȘtergere
  2. elle a l'air délicieuse et appétissante j'aime bien cette recette à noter
    bonne journée

    RăspundețiȘtergere
  3. vad ca toate fetele fac salate delicioase ar trebui sa ma cumintesc si eu !

    RăspundețiȘtergere
  4. e o salata simpla, surprinzatoare,din cauza boabelor de struguri,care toata lumea se asteapta sa fie masline si foarte buna

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai ce sa facem Mandala,daca Mitinita ne-a bagat la detoxifiere!

    RăspundețiȘtergere
  6. eu fentez maioneza, dar am gasit deja modalitati de a o inlocui cu succes. faza cu boabele de struguri mi se pare absolut colosala! buna idee, serios!

    RăspundețiȘtergere
  7. delicios si apetisant!!! e interesanta combinatia cu boabe de struguri .

    RăspundețiȘtergere
  8. zazuza la salata asta nu prea imi place s-o fentez,mai ales ca maioneza e putina,e mai mult smantana,dar totusi se simte acolo.
    pupu-te!

    RăspundețiȘtergere
  9. Miki,incercarea moarte n-are !n-ai sa regreti !

    RăspundețiȘtergere
  10. Maria,interesanta si buna in acelasi timp.Ca ar fi putut fi doar interesanta.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...