sâmbătă, 7 mai 2011

Coaste de miel in crusta si cu sos de masline

 Asta e o reteta,pe care o am de la prietena mea Alex si care dupa parerea mea,merita incercata.Are o savoare deosebita data atat de crusta carnii, dar mai ales de sosul de masline. Se face rapid,mai mult e de explicat decat de facut,iar rezultatul e SUPER !!!! imi pare rau ca mi-au iesit pozele atat de intunecoase,dar data viitoare cand am sa repet reteta,am sa fac si niste poze mai pe lumina.

INGREDIENTE :
masura ceasca 240 ml
-coaste de miel,dar cred ca merge foarte bine si cu pulpa.
-mustar a l'ancienne (cu bobite de mustar)
-3/4 ceasca pesmet grosier (preferabil facut in casa)
-3/4 ceasca parmezan ras
-2 legaturi de patrunjel tocat (6 Lg-linguri )
-3 Lg unt topit
-4-5 catei de usturoi zdrobit ( 2 lg-lingurite)
ptr .sos :
-2 cesti supa de pui (eu am facut din cuburi)
-2 cesti supa de vaca (tot din cuburi)
-1/3 ceasca ceapa tocata (preferabil esalote)
-2/3 ceasca vin porto (eu am avut lacrima lui ovidiu,asa ca am folosit asta)
-2 lg cimbru
-2 Lg unt
-1/2 lingura faina
-300 g masline

MOD DE PREPARARE :

 -ungeti coastele cu mustar,pe toate partile.
-amestecati restul ingredientelor (este preferabil sa faceti pesmet in casa si sa-l zdrobiti mai grosier),dupa care aplicati amestecul pe coaste,doar pe partea superioara
 -introduceti coastele in cuptorul incins la 225* C  si frigeti-le 25 de minute,pana ce pesmetul se aureste frumos.
Intretimp faceti sosul :
-caliti ceapa in putin unt apoi stingeti cu vinul de porto ,fierbeti 1 minut apoi adaugati supele ,maslinele si cimbrul si fierbeti la foc incet pana se reduce cantitatea cam la 2 cesti.
-adaugati untul amestecat cu faina si mai dati cateva clocote pana ce sosul s-a legat.

-serviti friptura cu sos deasupra si salata de care va place.

6 comentarii:

  1. foarte gustos ,multe ingrediente ,bine combinate,weekend placut

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata foarte apetisant! multe arome, imi place!

    RăspundețiȘtergere
  3. intr-adevar par multe ingrediente dar de fapt nu sunt: crusta are pesmet parmezan,verdeata,usturoi,unt, iar sosul masline,ceapa supa si vin.week-end frumos tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  4. Un plat chargé de saveurs. Ça doit être délicieux.
    A très bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  5. c'est vrai nadji.un plat tout a fait savoureux

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...