luni, 14 februarie 2011

Supa crema de telina


Ideea am gasit-o pe bolgul Mayei,asa cred,ca n-am mai gasit-o acum,dar a fost extrodinara .Am mai adaugat eu una,alta si a iesit grozava.
INGREDIENTE :
ptr 2 L de supa
-3 cartofi mari
-radacina de telina cat pumnul
-1 morcov mare
-1 ceapa
-2 catei de usturoi
-o cutie mica de smantana
-patrunjel
-cozi de ceapa verde (arpagic) tocate,se poate si fara
- fulgi de ardei iute dupa gust,se poate si fara
-sare si un praf de piper

MOD DE PREPARARE :
-nu-i nici o filozofie,se fierb bine toate ingredientele,mai putin smantana si verdeturile,dupa care se paseaza cu ce instrument posedati,eu le-am blendaruit,se adauga smantana ,se gusta si eventual se mai asezoneaza cu sare,piper,se mai da un clocot si gata.
-se serveste cu un mot de smantana, patrunjel si eventuat cozi de ceapa verde tocata (arpagic)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...