vineri, 21 ianuarie 2011

Friptura de aripi de curcan cu cartofi la cuptor

Un fel simplu si gustos.Merita sa incercati aceasta marinada, picanta, care merge  cred eu, pentru orice fel de carne.

 INGREDIENTE:
-4 buc aripi de curcan,partea carnoasa
-1 Lg (lingura) pasta de ardei
-1 Lg ulei
-1 Lg praf de usturoi (sau 2-3 catei de usturoi zdrobiti)
-1 Lg miere
-1 lg (lingurita) praf de ghimbir
-1 Lg sos soia
-1 Lg otet balsamic
-sare,piper
-100 ml vin
-100 ml apa
ptr garnitura :
-1 kg cartofi
-sare,piper
-unt

MOD DE PREPARARE :

-se face o marinada din toate ingredientele ,mai putin vinul si apa,marinada cu care se ung aripile de curcan si se lasa la rece macar o ora.Inainte de a fi puse in cuptor se adauga vinul si apa.
 -cartofii se fierb intregi,apoi se pun in tava cu sare, piper si cate o bucatica de unt pe fiecare si se dau la cuptor,sau la grilul cuptorului. pana ce se rumenesc.
-cartofii se servesc calzi ,cu alt cubulet de unt deasupra, alaturi de friptura de curcan sau orice alta friptura.
Pofta buna!

16 comentarii:

  1. Arata de-mi vine sa o iau la goana pana la tine,asa pe zapada,,,,este friptura mea preferata,,,,mmmmm.Te pup si-ti doresc weekwnd frumos!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. arata genial si sunt sigura ca si gustul este la fel! o combinatie win-win cu siguranta! deja mi-e pofta...si tot din pacate, sunt la birou, deci mai am de asteptat :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Mirela,la noi nu mai e zapada !da'curcanul s-a terminat

    RăspundețiȘtergere
  4. Margot,mai bine la bistro decat la servici!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca au fost grozave!
    O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  6. ce idee buna cu marinada aia! cred ca da un gust nemaipomenit!

    RăspundețiȘtergere
  7. zazuza si mie imi place.de cand am compozitionat-o am folosit-o si la carne de porc fripta pe gratar si tot buna a fost.

    RăspundețiȘtergere
  8. medi si mie imi place carnea de curcan.vad acuma ca e o ofensiva tv in favoarea carnii de curcan.si cred ca nu e rau.

    RăspundețiȘtergere
  9. maaaaaaaa ce bine arata friptura!....mi s-a facut brusc o foameeee.....

    RăspundețiȘtergere
  10. Avec cette marinade, ces ailes de dinde doivent être des plus délicieuses.
    J'aime beaucoup.
    Bon week-end et à très bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  11. arata foarte bine!am sa incerc si eu marinata!

    RăspundețiȘtergere
  12. dian@ ,poti deci sa treci la marinat carnea !

    RăspundețiȘtergere
  13. geta draga,daca va place iute,poti sa incerci.cum am zis,se potriveste la mai toate carnurile.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...