marți, 28 decembrie 2010

A fost Craciunul !


L-am asteptat pe Mos Craciun si nu l-am asteptat degeaba:am sa va arat ce am primit,legat de culinareala.
 Astea 3 minicocote,de la Lecreuzet,pe care mi le-am dorit de multa vreme.De cand le-am vazut pe blogul Mayei. Si iaca le-am primit.Tare am mai fost fericita.Parca as fi primit cine stie ce bijuterie .
Am mai primit si mini formele astea de tarta,care sunt elegante si delicate si termomentrele de cuptor si friptura,care iarasi sunt foarte utile.Fripturile trebuie sa iasa perfecte acum.
Am mai primit cadouri care m-au bucurat tare,mai ales cele de la baiatul meu,dar astea n-au legatura cu culinareala .Asa ca am fost tare emotionata si fericita.
Pozele nu sunt prea grozave,le-am pozat imediat ce am deschis cutiile,da'intelegeti voi ce vreau eu sa zic.
Am avut prieteni dragi la masa de ajun de Craciun,care,o parte din ei erau americani,asa ca am avut un Craciun traditional: salata boeuf,toba,lebar,carnati,icre de crap si pastrav,pestisori afumati cu sos scordolea grecesc (asta a fost facut de Alex,care si-a petrecut 8 luni,anul asta in Grecia),a doua zi am avut pastrav afumat (nu de alta da'am uitat de el) ,sarmale,friptura de porc inecata intr-un sos de whiskey,ghimbir si usturoi(reteta lui Alex,cand am vazut cat chivas regal pune,imi plangea sufletul )salata Caesar ca si garnitura.


La dulciuri am avut,cozonac binenteles,cornulete cu rahat,ischler,prajitura mimoza si in ziua de craciun tarta de ciocolata cu biscuiti oreos,care pare ca e preferata lui Tudor.A primit-o chiar in cutie pe post de cadou de la Mos Craciun.

Mihaela a venit cu un cozonacel plin de peripetii ,dar totul e bine cand se sfarseste cu bine.

Bigi ,Ileana,Edith dragilor,Sever si Dinu va saluta !!!!!!!! si noi ceilalti  pe langa ei !

27 de comentarii:

  1. Pansi,
    Tare cuminte ai fost daca ai primit asa cadou. :)
    Sa stapanesti sanatoasa cocotele si
    restul ustensileleor.
    Acum sigur mancarea va avea alt gust.
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. Super faina masa, cozonacul cu mac e al meu.Se vede ca esti de pe la noi, faci cozonac ca pa la mine.
    Sa folosesti sanatoasa cadourile, tare, tare faine.
    Sarbatori fericite in continuare si numai bine in Noul An.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac toate bunatatile de pe masa!!!
    Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoase cadouri. Sa le stapanesti sanatoasa.

    RăspundețiȘtergere
  5. Faine cadouri ai primit. Craticioarele alea costa o mica avere, si mie imi plac mult, dar nu m-am indurat sa dau atatia bani pe ele :D
    Sa le folosesti sanatoasa si cu spor!
    Un an nou cu multe bucurii sa ai! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. LA MULTI, MULTI ANI! UN AN NOU CAT MAI BUN SI CU MAI MULTE REALIZARI, LINISTE SI PACE IN SUFLETE, DRAGA MEA PANSELUTA! FELICITARI PENTRU MASA SI CADOURI. SA LE STAPANESTI SANATOASA!

    RăspundețiȘtergere
  7. wow, Pansy, m-ai ucis cu darurile! Visele mele cele mai fierbinti consemneaza asa ceva, inca nu am ajuns sa le detin, sa la folosesti sanatoasa si sa faci nenumarate bunatati cu ajutorul lor! Masa arata minunat, bucatele si mai si!

    Fie sa ai parte de tot de iti doresti, de Sarbatori fericite si de un An Nou minunat, de multa dragoste si impliniri, cu mult drag iti ureaza Laura Laurentiu!

    RăspundețiȘtergere
  8. fetelor drept e ca minicocotele alea sunt o mica avere !da'se pare ca mosul a tinut cu mine si mi le-a facut cadou !in prima seara mi-am pus chiar una pe noptiera,atat imi sunt de dragi.
    va multumesc pentru urari si va doresc si eu din tot sufletul un an mai bun si plin de cat mai multe dorinte implinite !

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa stapaniti sanatoasa tot ce v-a adus Mosul!
    Va doresc petrecere frumoasa de Revelion, un An Nou fericit si imbelsugat! La multi ani si sa ne reauzim cu bine in 2011!

    RăspundețiȘtergere
  10. Super grozave cadourile de la mosul, cred ca ai fost tare cuminte. Abia astept sa vad ce bunatati o sa pregatesti in minicocotele alea.

    Succes si la concurs, like-urile mele au fost printre primele acordate, la curcan nu stiu daca nu cumva a fost chiar primul.

    Sarbatori fericite si un an nou mai bun cu multe realizari !

    RăspundețiȘtergere
  11. vai Pansy, tare cuminte trebuie s afi fost de-ai primit creusetele alea sau Mosu' tau a castigat la loto :P
    Sa le folosesti sanatoasa si la punga groasa :)
    Sarbatori fericite

    RăspundețiȘtergere
  12. Felicitari pentru ce minuni ai pregatit si pentru ce ai primit!LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ai primit niste cadouri tare dragute si utile...A stiut mosu...ce a stiut...Sa fii la fel de cuminte si in anul ce vine... Sanatate si numai bucurii... La multi ani!!!
    Cu mult drag

    RăspundețiȘtergere
  14. Fericito si cumintoaso, vad ca ai fost de-a dreptul rasfatata ;-)
    Sa le folosesti sanatoasa si sa ne mai chemi si pe noi la masa, ca tare bine ne simtim la tine. Un An Nou fericit cu multa sanatate si belsug in toate. La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  15. Bravo mon amie, le père Noël t'a beaucoup gâtée et tu as gâté les autres. Quel menu.
    Bonne et heureuse année 2011.
    A très bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  16. Sa stapanesti sanatoasa cadurile!
    La multi ani!... Un An Nou mai bun!

    RăspundețiȘtergere
  17. Un An Nou mai bun cu sanatatea si bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  18. La multi ani cu sanatate
    si tot felul de bucate!

    RăspundețiȘtergere
  19. fetelor va doresc si eu voua un an nou cu sanatate si cat mai bun !am lipsit din peisaj,ca a trebuit sa plec val vartej la baia mare.plus ca pe calculatorul pe care pot descarca pozele nu mai am internet ,iar pe asta pe care am nu pot descarca poze.asa ca baietii mei o sa aiba ceva de lucru zilele astea.
    cat despre mos el a fost american anul asta,asa ca am primit toate gingiu mingiu astea scumpe,cum ar spune o prietena virtuala.a fost smecher mosu',a mers cu mine prin magazine si m-a vazut proptita in fata creuzetelor cu pricina si facandu-mi planul sa cumpar cate una pe luna.ba m-au mai vazut cautand pe e-bay,unde am vazut ca sunt mai ieftine ca-n europa.apoi s-a dus cu baiatul meu,fara mine si le-au cumparat.un parfum sa fi primit,ca am slabiciune sila astea,nu m-as fi bucurat atat.pupu-va pe toate si va multumesc pentru gandurile bune !!!!

    RăspundețiȘtergere
  20. Frumoase cadourile,sa le folosesti sanatoasa si sa ne incanti cu retetele tale minunate,deasemenea bunataturile de pe masa de Craciun sant absolut delicioase!La multi ani pe 2011 cu multa sanatate si noroc!

    RăspundețiȘtergere
  21. multumumesc frumos,gabriela !si tie la fel !

    RăspundețiȘtergere
  22. ce de cadouri si ce de bunatati,ai avut mai fato acolo,nu mai vorbesc de musafiri,anul sa-ti aduca tot ce-i mai bun pe lume draga mea LA MULTI ANI!te pup dulce

    RăspundețiȘtergere
  23. Doinitza draga a fost frumos,ne-am distrat si acum urmeaza sa vad cum folosesc ce am dorit atat !

    RăspundețiȘtergere
  24. La multi ani cu sanatate si multe bucurii!
    Ce bunatati v-au umplut masa de sarbatorile iernii! sa stapanesti cu drag frumoasele si pretioasele cadouri. Hihihihi, ce simpatica si ce m-am amuzat ca ti-ai pus un vas pe noptiera sa-ti vegheze somnul.

    RăspundețiȘtergere
  25. multumesc Elena.si tie iti doresc un an um iti doresti tu.e drept ca tare m-am bucurat de cadoul meu.mai mult vhier,in fiecare seara mi-am pus altul pe noptiera sa nu se supere nici unul.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...