miercuri, 29 septembrie 2010

Alte gadget-uri

 Rasnita de piper electrica (merge cu 4 baterii ) .are si un ledulet sa vezi unde rasnesti .Probabil ca asta e in caz ca manaci la lumina lumanarilor.22 lei la Selgros.
 Aparatul de scos samburi de visine sau cirese,ce l-am vazut pe blogul Lyrei,la un pret rezonabil (fata de ce am vazut la decorix parca).27 lei la Domo.Azi l-am si folosit,urmeaza si reteta zilele astea.
Gratar pentru pus la racit painea,chiflele,cornurile,briosele sau ce vreti voi.Diametrul 30 cm,de la Carrefour.L-am primit cadou,asa ca nu stiu pretul,da'cica a fost ieftin,e marca magazinului.

8 comentarii:

  1. deci ai gasit pana la urma aparat de scos samburi..... ma bucur mult... astept sa vad utilizarea lui... eu inca nu l-am pus la treaba :)Blogurile alestea folosesc sa mai ajutam pe unu' altu' sa mai strice banii, nu? :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Gratarul de Carrefour e in jur de 7 lei parca, si eu mi-am luat cu ceva timp in urma.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am sa merg si eu la Domo sa caut aparat de scos samburi. Faci economie de timp cu el.Pana la vara, cand se cor iar visinile sau ciresele, gasesc eu.

    RăspundețiȘtergere
  4. am facut o prajitura cu visine din compot,visinele aveau samburi asa ca am folosit aparatul.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa le folosesti sanatoasa Pansy, m-ai dat gata cu prajitura cu visine, aici toate compoturile cu visine sunt duuuuuuuuulci, zici ca-s cirese, nu visine

    RăspundețiȘtergere
  6. multumesc gringarl,abia acum am vazut postul rau.sorry!

    RăspundețiȘtergere
  7. Draga mea Pansy,am ales sa-ti raspund aici ,caci nu pe toata lumea intereseaza problemele mele...
    Da ai inteles bine,am un nodul care inca nu este de operat,deci am facut tratament,iar zilele trecute am facut din nou eco si mamografia si mi-a zis ca-i stationar...dar vizita la oncolog e pe 20 sept,si atunci voi vedea ce v-a decide el...
    Multumesc din inima pentru preocuparea ta,...vezi,am facut acest blog anul asta,pentru a uita de probleme si chiar m-a cucerit lumea asta virtuala...am descoperit persoane minunate asa ca tine,si asta imi face foarte bine...(vezi,e "stationar" )
    Multumesc din nou si te imbratisez cu mare drag prietena mea Pansy!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. pupu-te Petro !iti multumesc pentru prietenie si incredere.Sunt alaturi de tine si sa speram ca nu e nimic rau.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...