vineri, 5 februarie 2010

Rulouri din piept de pui



Aceste rulouri sunt usor aromate, fine si spectaculoase in acelasi timp.Eu spun ca merita sa le incercati.Sunt foarte potrivite chiar si pentru o masa festiva, ca fel principal, sau, de ce nu, ca aperitiv, servite in acest din urma caz, fara garnitura, poate doar cu o salata alaturi.

INGREDIENTE :
-1 piept de pui mare
-1 morcov
-1 mar
-aprox 150g cascaval
-1/4 lingurita  scortisoara -optional
-sare,piper dupa gust
-1 lingurita pasta de ardei iute, sau boia dulce, dupa preferinte
-1 lingurita zahar
-1 lingurita apa


MOD DE PREPARARE:

1.Pieptul de pui se taie felii si se bate usor.


2.Se prepara umplutura din morcov, mar, sare, piper macinat, putina scortisoara,cam un sfert de lingurita.


3.Pe fiecare bucata de carne se pune o feliuta subtire de cascaval si umplutura.


4.Apoi se ruleaza si se prinde cu scobitoare.


5.Rulourile se ung cu un amestec  din :
1 lingurita de pasta ardei iute (sau dulce sau boia dulce ) ,
1 lingurita zahar
1 linguritag apa
6.Se pun rulourile de pui intr-o cratita sau tigaie si se prajesc in putin unt pe toate partile,sau intr-o cratita cu frigere fara adaos de grasime (cazul meu.).
7.Dupa rumenire se pun la cuptor cam 20 minute la 200 de grade pana se rumenesc (timpul e functie de cuptor )
Eu avand cratita asta,am continuat gatirea pe aragaz.




Cand vedeti ca e aproape gata presarati cu bucatele de unt si la sfarsit cu patrunjel si parmezan.


Eu le-am servit cu ciuperci cu lamaie reteta aici
Pofta buna !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...